Svatební prstýnky



U svatebních prstýnků je dobré si projít několik zlatnictví a zjistit, jaké druhy prstýnků se na trhu vyskytují a jaké je cenové rozmezí. Také si musíte vybrat, zda vaše prstýnky budou v bílém, žlutém či starorůžovém zlatě. Já jsem dost dlouho váhala mezi žlutým a starorůžovým zlatem, ale nakonec jsem zvolila klasiku, protože mám pocit že žluté zlato zkrátka nikdy nevyjde z módy.
Byli jsme se podívat v Klenotech Aurum a tam nás překvapil dost zvláštní přístup prodavačky, která nám po chvilce vybírání poradila abychom se šli podívat spíše ke konkurenci "Ráj snubních prstenů". Tak jsme si tedy vzali její radu k srdci a opravdu jsme se tam jeli podívat. Původně jsme si mysleli že to bude nějaké velké zlatnictví, ale byl to menší obchod s dvěmi staršími majiteli. Ti nám všechny prstýnky ochotně ukázali a nakonec jsme si s Lukášem vybrali. Já broušený zlatý prsten se třemi brilianty a Lukáš klasický žlutý jednoduchý prsten. Paradoxně byl Lukášův prstýnek o něco dražší než ten můj, to víte, na ten jeho velký prst je potřeba o něco více materiálu. Dovnitř prstýnků jsme si nechali vyrýt datum svatby 7.7.2017. Celkem jsme za oba prstýnky platili cca 19 tisíc Kč, což byla jedna z nejnižších cen, kterou jsme na trhu našli. Většinou se totiž nabídka snubních prstýnků pohybovala okolo 25 tisíc Kč. 




Komentáře

  1. My jsme měli s manželem při výběru snubních prstenů velký boj. Už to vypadalo, že se snad ani nedohodneme. Já jsem chtěla prsteny ze žlutého zlata a to manžel razantně odmítal. Byla jsem z toho zoufala, ale nakonec jsme našli snubní prsteny , které jsou z bílého i žlutého zlata, takže to byl kompromis, na který jsme oba přistoupili.

    OdpovědětVymazat
  2. My jsme zvolili jednoduché prsteny z chirurgické oceli, protože sportujeme, lezeme ferraty apod. Rozdíl nikdo nepozná, vlastně to ani nikoho nezajímá. Terka

    OdpovědětVymazat
  3. Tyjo, to je krásné téma! Já se nedávno zasnoubila s mým už dlouholetým partnerem a dostala jsem od něj krásný stříbrný prstýnek s bílým kamínkem. Naše zasnoubení sice bylo dost obyčejné, ale stejně na nej budu do konce života vzpomínat.

    OdpovědětVymazat
  4. My jsme s manželkou hodně dlouho přemýšleli o vhodném materiálu. Hodně se nám líbily snubní prsteny z bílého zlata, ale nakonec jsme šli do klasického žlutého. Já jsem v tomhle poměrně staromódní, takže jsem si vždycky představoval klasický žlutý kroužek, manželka tam má kamínky (myslím, že brilianty), a taky klasické žluté zlato. :) Ale to bílé zlato je taky fajn.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bílé zlato je nádherné, v tom s vámi musím souhlasit. Ale to vaše rozhodnutí chápu. Přecejen zrovna zásnubní prsteny jsou takový tradiční druh šperku. Když jsem ještě byla svobodná, tak jsem si také vždycky představovala, že budu mít snubní prosten z klasického žlutého zlata. No a vyplnilo se mi to. :)

      Vymazat
  5. Já mám teda svatbu už také delší dobu za sebou, nicméně i přes to musím říct, že máte parádní blog, kde se člověk opravdu dozví užitečné info. Já si například pamatuji, že když jsem se vdávala, tak to bylo takové všelijaké. Neměli jsme tehdy moc peněz a sotva jsme si mohli dovolit prstýnky. Svatební šaty jsem také neměla vlastní, ty mi půjčovala tato půjčovna svatebních šatů. I tak to ale bylo něco, na co do smrti nezapomenu.

    OdpovědětVymazat
  6. Já teda ze své zkušenosti určitě doporučuji si ještě před návštěvou klenotnictví nebo zlatnictví domluvit s paní nastávající manželkou rozpočet. To jsme my neudělali a já jsem při výběru mojí snoubenky šel lehce do kolen. Poslední hřebíček do rakve byly prsteny na míru. Já chtěl obyčejný, takže stál 10 000 Kč, ale ona chtěla brilianty, takže jsme se dostali skoro na 40 000 Kč za oba. Naštěstí mi pomohla nonstop půjčka na účet, jinak bych to asi nedal. :D

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky