Styl svatby

Pokud se podíváte na Pinterest, objevíte mnoho úžasných stylů svateb do kterého můžete ladit právě tu vaši svatbu. V poslední době jsou populární Boho styl a Vintage styl. Mně osobně se líbil Boho styl, ale bylo to na mě příliš "přírodní" a chtěla jsem tam mít přecejen takové ty prvky "klasické svatby". Nakonec jsem žádný styl svatby nezvolila a jediné na čem jsem si zakládala byla barva svatby - starorůžová/lososová. Nemá moc smysl začít zařizovat šaty a dekoraci když nemáte rozhodnutý styl a barvu svatby. 
Nechte si poradit od svých družiček, jaká barva a téma by byly hezké, jaké dekorace by se na dané místo hodily a určitě se nebojte požádat o pomoc, pokud máte nějakou zručnou družičku která má zkušenosti s výrobou dekorací. Dost věcí si je člověk schopný vytvořit také sám, otázkou je, zda se vám do toho chce investovat čas a trpělivost. Já osobně jsem si vyráběla jen pár věcí - dělala jsem mašličky na skleničky, vyráběla jsem vázanky a také jsem napsala ručně pozvánku na oběd a hostinu, což byla podle všeho chyba. Nevypadalo to tak dobře a působilo to hodně amatérským dojmem. Né vždy se vyplatí za každou cenu šetřit, proto se na to podívejte i z druhého úhlu pohledu a když si nejste jisté, zeptejte se na názor okolí.









Komentáře

  1. My jsme si s manželem přáli mít svatbu na naší veliké zahradě. Proto jsme museli sehnat hodně nábytku, ale stále nám chyběly zahradní stoly, kterých bylo neustále málo. Naštěstí mi pomohla moje kamarádka, která si shánění nábytku vzala na starost. Na zahradě to vypadalo jako v pohádce, stoly i židle byly zabalené v bílém a okolo kvetly modré a fialové keře.

    OdpovědětVymazat
  2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  3. Velice ráda vzpomínám na naši svatbu, která se konala před deseti lety. Organizace svatby se ujala moje sestra se svým manželem, který je velkým recesistou, takže jsme měli mírné obavy, co nás o našem velkém dni čeká. Celý den byl nádherný a velice pokojný, což se změnilo, když můj švagr přišel a měl v ruce dulcimer, na který začal vášnivě hrát. Bylo to pro nás veliké překvapení, že se naučil hrát na tento nástroj jen pro nás.

    OdpovědětVymazat
  4. My jsme měli svatbu v klasickém boho stylu, protože se to líbí manželce. Za mě by to mohlo být minimalističtější, ale když jsem to pak viděl, tak jsem měl fakt radost. Hlavně si na tom manželka fakt dala záležet. Velkou část výzdoby koupila na jednom místě zde a já jsem za to rád. :) Byla to nádherná svatba a moc rád na ní i po pěti letech vzpomínám. Krásný začátek další etapy života.

    OdpovědětVymazat
  5. My jsme to moc neřešili. Teda myslím ten styl svatby. Prostě jsme postupovali nějak intuitivně a vyplynulo z toho takové punk-boho nebo něco takového. Jelikož manžel zajišťuje prodej obytných vozů, tak ubytování bylo na louce v karavanech a celé to bylo pojaté tak, že rádi cestujeme. :) Takže třeba i vaření na ohni, grilování a spousta zábavy. :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky