Svatební dort


Co se týče svatebních dortů, čekala jsem rozhodně větší výběr cukráren než jsem nakonec našla. Nechtěla jsem takové ty svatební dorty z 90. let, potažené tlustou vrstvou marcipánu a tunou šlehačky, a proto se výběr zúžil. Nakonec jsem na internetu našla jen pár cukráren, od kterých by se mi svatební dort zamlouval. Líbila se mi také cukrárna Ollies, ale ta byla bohužel až v Ostravě. Poslala jsem tedy poptávku do několika cukráren, mezi nimi byla i cukrárna Amarilis, která mi na mou poptávku vůbec neodpověděla. Nakonec se mi ozvali pouze z Erhartovy cukrárny, kde jsme se domluvili na ochutnávce svatebních dortů a posléze jsme tam dort i vybrali. Přála jsem si mít buď tzv. "nahý dort" a nebo tento s čokoládovými tyčinkami okolo. Původně jsem chtěla zvolit tmavou čokoládu, ale je pravda že na svatbu se hodí spíše bílá čokoláda. Zvolili jsme jedno patro s jogurtovo tvarohovým krémem a druhé patro s čokoládovým krémem. Dort byl vynikající a všichni svatebčané si ho moc chválili. Velikost dortu byla zhruba pro 35 - 40 lidí a cena se pohybovala okolo 3000 Kč. Dort nám také dovezli přímo do restaurace a za rozvoz jsme zaplatili 500 Kč. S dortem i službami jsme byli moc spokojení a tak můžu Erhartovu cukrárnu vřele doporučit.


Komentáře

  1. Ježiš to je nádhera! Takový dort by se mi určitě taky líbil. Mimochodem, máte fakt super blog. To budu muset ukázat sestře. Ta se teď totiž bude vdávat, takže svatební přípravy jsou v plném proudu. Teď před pár dny zrovna byla navštívit jednu půjčovnu svatebních šatů, kde si vybírala šaty. Prý tam strávila skoro 3 hodiny, ale nakonec vybrala. :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky