Družičky

Výběr družiček dobře zvažte. Družičky by vám měly pomáhat, jak fyzicky tak i psychicky. Je to jejich radost, ale také trochu starost vám pomoci s vašemi přípravami a ulehčit vám to jak jen to je možné. Já jsem měla obrovské štěstí a skvělé družičky, které mi pomohly jak se jen dalo. Také trochu záleží na vašem zdatném delegování a rozdělení prací. Musíte odhadnout, jaká družička se hodí nejvíce na výzdobu, jaká vám pomůže s vizáží a šatami a která je skvělá na organizaci.
Napište každé svůj plán, co přesně od ní očekáváte a s čím vám může pomoci. Uvidíte že vám každá z nich ráda pomůže, jen jim musíte dát jasné pokyny a vysvětlit, jak si to vše představujete.
Jedna moje družička byla zároveň mojí organizátorkou rozlučky se svobodou, vižážistkou, kadeřnicí a nakonec ještě skvělou záložní fotografkou. Další byla brilantní  organizátorka celého dne, veškeré dotazy a problémy řešila ona. Pokud nemáte takto organizačně zdatnou družičku, určitě najděte někoho jiného kdo bude mít na starost organizaci dne, rozhodně to nenechávejte na sobě a nebo na  ženichovi. Vzhledem k tomu že o výzdobu restaurace jsme se museli postarat my, dala jsem to na starost mojí další družičce, která se toho zhostila skvěle. Dopoledne nazdobila celou zahradu a vytvořila tak svatební atmosféru. Bez takto skvělých družiček bych to určitě nezvládla, takže vidíte, že výběr správných kamarádek je opravdu důležitý.
V neposlední řadě je potřeba sladit také šaty družiček. Já jsem jim dala jen jednu podmínku - starorůžovou nebo lososovou barvu. Střih a délku jsem nechala na jejich rozhodnutí. I přestože jsem do posledního dne nevěděla, zda budou mít všechny holky tuto barvu, v "den D" mě překvapily a opravdu všechny družičky měly starorůžové šaty (nebo alespoň vzory), což bylo krásné. 







Komentáře

Oblíbené příspěvky