Svatební kytice


Svatební kytici jsem ladila do barvy naší svatby - starorůžové. Původně jsem chtěla kytici z bílých a světle růžových růží, nakonec jsem ale zvolila zajímavější kombinaci s růžovými pivoňkami. V praxi to pak probíhalo tak že jsem si vybrala nejbližší květinářství (ABC květiny) a zeptala se, jak dlouho dopředu musím objednat svatební kytici. Zhruba týden před svatbou jsem kytici šla objednat, abych byla přesnější tak jsem objednávala celkem 4 kytice - moje svatební, jednu pro svědkyni a další dvě pro naše maminky. V den svatby mi pak rodiče květiny vyzvedli a přivezli ke mně. Svatební kytice byla největší a rozpočet jsem zvolila 1500 Kč. Zbylé tři kytice stály každá po cca 500 Kč. Celkem jsme tedy platili cca 3000 Kč za květiny. Moje svatební kytice se mi moc líbila, ale kytice našich maminek byly na můj vkus dost bílé. Pokud bych je vybírala znovu, určitě bych tam vybrala více růžových. Vždy ale záleží na tom, jak se domluvíte v daném květinářství. Nejlepší způsob je ukázat fotky kytic které by se vám líbily a pak je zkonzultovat s květinářskou.





Komentáře

  1. Tyjo, tak ta kytice je vážně nádherná. :-) Moje kamarádka teď taky bude mít svatbu, tak všechny ty věci kolem příprav a tak teď tak trochu prožívám s ní. Já už mám svatbu dávno za sebou, takže je super si to zase po dlouhé době celé připomenout. Nějaké věci už má zařízené, jiné ale pořád ještě ne. Teď minulý týden například teprve vybírala svatební šaty. Ty jí asi nakonec půjčí tato půjčovna svatebních šatů.

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji za sdílení vaší zkušenosti s výběrem svatební kytice. Vaše volba starorůžové barvy a kombinace růží s pivoňkami zní nádherně. Za mě je rozpočet 1500 Kč na svatební kytici rozumný. Podobnou kytici jsme měli i na naší svatbě. Navíc se nám podařilo zařídit svatbu ve stodole, takže to mělo své jedinečné kouzlo.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky